Διαταραχές Προσωπικότητας και Συναισθήματος

Posted on

Διαταραχές Προσωπικότητας και ΣυναισθήματοςΕυστράτιος Παπάνης, Επίκουρος Καθηγητής Κοινωνιολογίας Πανεπιστημίου Αιγαίου

Άσκηση: διαβάστε τις ερωτήσεις του τεστ και προσπαθήστε να καταλάβετε ποια διαταραχή εντοπίζει και γιατί. Για οδηγίες βαθμολόγησης (δεν το έχω σταθμίσει) απευθυνθείτε στο e.papanis@soc.aegean.gr

Χρησιμοποιείστε την ακόλουθη κλίμακα

1. Ποτέ 2. Σπάνια 3. Μερικές Φορές 4. Συχνά 5. Πάντα
Επιδιώκω να είμαι το κέντρο της προσοχής σε μία παρέα ή σε ένα πάρτυ ακόμα κι να αποτελείται από άγνωστα άτομα
Μου αρέσει να φλερτάρω ακόμα κι αν δεν επιδιώκω κάποια συντροφική ή ερωτική σχέση
Νιώθω πως η διάθεσή μου κρέμεται από μία κλωστή και πληγώνομαι από τα λόγια των άλλων
Οι περισσότεροι με χαρακτηρίζουν ως υπερβολικά εξωστρεφές άτομο
Με απασχολεί αρνητικά η επίδραση της ηλικίας στην εξωτερική μου εμφάνιση
Με έντονο τρόπο εκφράζω τα θετικά ή αρνητικά μου συναισθήματα αν κάτι με ευχαριστεί ή δυσαρεστεί 
Φοβάμαι πως συνέχεια επιζητώ την ενθάρρυνση και αποδοχή των άλλων, για να είμαι αποτελεσματικός
Δεν καταλαβαίνω ακριβώς πώς συμβαίνει αλλά τα συναισθήματά μου σταδιακά αλλάζουν από την ευθυμία στη μελαγχολία
Θέλω να ακούω συνέχεια το σ´ αγαπώ από το σύντροφό μου
Πάντα επιδιώκω να είμαι το κέντρο της προσοχής
Περιγράφω σκηνές από τη ζωή μου και γεγονότα με έντονα δραματικό ή θεατρικό τρόπο 
Μου αρέσει να διηγούμαι με λεπτομέρειες όσα μου συμβαίνουν 
Η διάθεσή μου επηρεάζεται εύκολα από τη συμπεριφορά των άλλων
Ενώ έχω θετικά κίνητρα και διάθεση οι άλλοι δύσκολεύονται να με καταλάβουν
Οπωσδήποτε θέλω να με θαυμάζει ο σύντροφός μου και να το δείχνει αφειδώς
Ξεσπώ σε έντονα κλάματα ( ή έχω πολύ αρνητική διάθεση) όταν οι άλλοι εκφράζουν αρνητικές κρίσεις

Σχολιάστε

