Δημιουργική ασάφεια

Posted on

Στράτος Παπάνης

Δημιουργική ασάφεια..Αυτή η ασάφεια στην επικοινωνία, που όποιος την αποκρυπτογραφεί γίνεται αντιπαθής:

Δεν ξέρω τι θέλω..είμαι μπερδεμένη/ος ο εστί μεθερμηνευόμενον : Θέλω λίγο από όλα ή κάτι εντελώς άσχετο που προς το παρόν δεν μπορώ να αποκτήσω 

Δημοκρατία: μια θλιβερή μειοψηφία με θέληση να ανταλλάξει την ιδεολογία της με κοινωνικούς πόρους, που όμως έχει ένα και μόνο ένα χαρακτηριστικό: Είναι μεγαλύτερη σε μέγεθος από τις άλλες μειοψηφίες. Οι πραγματικοί ιδεολόγοι δεν ανέχονται να στεγαστούν κάτω από καμία κομματική ταυτότητα..

Διάκριση των εξουσιών όχι για τη διαφύλαξη της ανεξαρτησίας, αλλά για να μην παρεμβαίνει η μία στα φέουδα της άλλης.

Θέλω να τον/την εμπιστεύομαι: Θέλω να τον προβλέπω, να έχω χαρτογραφήσει τις αντιδράσεις του, επειδή είμαι ανασφαλής

Εξοργίζομαι, επειδή φοβάμαι και νιώθω κατάθλιψη επειδή είμαι οργισμένος..

Δεν πιστεύω σε τίποτα: Είμαι έτοιμος να πιστέψω στα πάντα

Σχεδόν κάθε σύγκρουση είναι μια ασάφεια στην επικοινωνία!!

  

Σχολιάστε

